فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز
فونت زيبا ساز
+ آقای من بهزاد






kolbe asheganeye ma 2ta

taghdim b tamame asheghaye donya

پسری ک از یه شهر دیگه میکوبه میاد دنبال تو

پسری که بدون ترس ومحکم همه جا دستاشو دورت حلقه میزنه

پسری که اس ام اس هاش کوتاه اما پر احساسه

پسری که دستات رو نو چراغ قرمز خیابونامحکم تر میگیره

پسری که بی هوا برات اس ام اس های غمگین می فرسته

پسری که تو بیرون رفتنای دسته جمعی ساکت تر از همیشه است

پسری که وقتی داری حرف میزنی تو صورتت لبخند میزنه

پسری که که موهاتو از جلوی چشمات میزنه کنار

پسری که وقتی تو خودتی قلقلکت میده.......

(این پسر وجود نداره)

 

این متن رو چند روز پیش یکی از بچه های کلاسمون رو تخته ی کلاس نوشت.

اما وقتی جمله ی توی پرانتزو نوشت...

یهو من بی اختیار با صدای بلند گفتم نهههههههه

وجود داره

این پسر عشق منه

همه نگام میکردن اما من با افتخار گفتم آره بهزاد من اینجوریه

 

بی نهایت دوستت دارم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 26 آذر 1391برچسب:,ساعت 1:8 توسط ma2ta| |

خیلــــــــــــــــــــــــــــــی دوستت دارم عزیزدلم


قالب جدید وبلاگ پیچك دات نت